Игор Ђурић - рођен у Истоку (Метохија) 1968. године. Писац: романи, песме, есеји, књижевна критика, путописи, сатира, блог, колумне, политичке анализе (аномалије), теорија књижевности, историја књижевности, завичајна књижевност, афоризми, све...  
 

субота, 3. фебруар 2024.

МОЛИТВА


 

МОЛИТВА

Игор Ђурић


Господе,

мира ми треба више од воде и хлеба

а здравља више од спокоја!


Учини,

да се пронађе начин

да добијем само оно што заслужујем

а дајем само оно што бих волео примити!


Уради,

да ме људи не мрзе без разлога

и не воле без заслуга!


Боже,

изведи ме на пут

који ме води до предака

на којем ме испраћају потомци:

поносни и једни и други;

и сам ја;

и Ти

због доброте коју ми подари и ја је прихватих!


Господе,

спокоја ми дадни са здрављем

и научи ме упозорењем

да не узлетим и не погордим се

због хлеба и воде које имам

и које Теби дугујем!




Нема коментара:

Постави коментар

www.djuricigor.net , e-knjige i blogovi

counter for blog