Пише: Игор Ђурић
...И најзад исти сценарио од 1990-е па до 1999-те, где се ''грактало'' о угроженим људским правима и ''злочинима Милошевићевог режима''. Али нико да објаснио како то да је ''жртава'' на Космету све више и више а да ''злочинаца'' скоро и да нема. И, као и данас, и тада се међу Србима јављали они који су подржавали такве приче из разних разлога. Пре свега су идеолошки разлози у питању. Од Димитрија Туцовића који је, уз помоћ Косте Новаковића и Милоша Требињца, нападао ''великосрпски хегемонизам'' и ''злочине'' над Шиптарима у ''Борби'' и ''Радничким новинама'', преко комунистичких апаратчика Срба („Наш општи став био је да се Косово уступи Албанији, и то због уједињења са Албанијом“, Милован Ђилас, Момчило Ђорговић, Верник и јеретик, страна 138.), па до данашњих представника невладиних организација, скоро се ништа није променило у вокабулару напада на Србе. Једина је разлика што је Димитрије Туцовић погинуо бранећи своју земљу, док ови данашњи пљују по своме народу из удобних и амнестираних дезертерских фотеља.
Чувени Милош
Минић, на седници ЦК СК Србије, која је одржана у мају 1981. године, поводом
шиптарских антисрпских демонстрација на Косову нашао је за сходно да дискутује
(по тој теми) на следећи начин: „Догађаји на Косову су дубоко забринули свакога у
Србији, исто онако као што су забринули и све наше људе у осталим републикама.
Али су ти догађаји охрабрили и српски национализам. Стога је изузетно важно за
Савез комуниста Србије да се повуче јасна граница између ове забринутости
најширих редова наших људи, у којој се изражава снажан и српски и југословенски
социјалистички патриотизам, и српског национализма и шовинизма који у садашњем
моменту напада на читаву албанску народност...“. Тако је много година касније Наташа Кандић изјавила
поводом шпекулација о убиству шесторо српске деце у пећком кафићу ''Панда'', да су јој „Албанци говорили да убиство у “Панди” није
починио нико од њих и као један од доказа навели то што су полиција и војска
започеле потрагу за починиоцима 17. децембра, три дана након убиства“. Како
год да окренеш: по овој матрици Срби су
криви, чак и за властите смрти и погроме над њима, а пошто матрица ''добро
ради'' она се користи скоро у истом облику и обиму - читав један век.
Александар
Ранковић је једном испричао Добрици Ћосићу (''Пишчеви
записи'' 1981-91, стр 20.) следећу причу: „У акцији прикупљања илегалног оружја на Косову, 1956. године,
прикупљено је 26.000 пушака, стотине митраљеза и бацача, два топа, хиљаде
револвера и много муниције. А на Брионском пленуму 1966, због тог прикупљања
оружја, оптужен сам за терор над Албанцима на Косову и Метохији“. То је
деценијска, да не кажем вековна, матрица понашања Албанаца на Косову, и њихових
помагача из Србије и извана. Чак и када се прикупља нелегално наоружање, забога
и топови, то се све приказује као терор над њима.
Димитрије
Туцовић у свом памфлету ''Србија и
Албанија'' на једном месту пише: „Буржоаска штампа је тражила истребљење без милости, а
војска је извршавала. Албанска села, из којих су људи били благовремено
избегли, беху претворена у згаришта. То беху у исто време варварски крематоријуми
у којима је сагорело стотинама живих жена и деце“. Примећује се да се овај текст ни по чему не разликује
од фразеологије и општих места о којима сам говорио у овом тексту. Шта можемо
закључити из ове реченице (што већ нисмо закључили из сличних које су претходно
навођене)? Па, најмање две ствари: да су Албанци благовремено напустили села и да су у тим напуштеним селима изгорела деца и жене у варварским
крематоријумима!!! ''Карнегијева
комисија'', међународна комисија која је оформљена 1913. године са задатком
да истражи злочине у балканским ратовима, користила се истим методама и
речником. Ето образаца по којима су касније радиле невладине организације, а
пре њих комунисти, а између њих медији са запада и код нас. Ову књигу Димитрија
Туцовића, нове комунистичке власти штампаће одмах након рата, 1946. године у
Загребу, у тиражу од 25.000 примерака. За паметног доста...
...О
коминтерновском анти-српству овако пише Добрица Ћосић у писму Споменки Хрибар,
1986. године: „Сви су стари и прави комунисти, од Димитрија Туцовића до
Александра Ранковића, Марка Никезића и Мијалка Тодоровића – идеолошки
мазохисти; између српског и југословенског, свагда и у свему ће бити за
југословенско, и за ''југословенско'' погазиће и истину, и правду, и
достојанство своје и свог народа, сматрајући то светом дужношћу комунисте
''велике'' и ''угњетачке'' нације; српски комунисти ће бити први који ће свако
заступање националне правде, слободе, интереса свог српског народа која није на
''партијској линији'' оквалификовати као ''великосрпство'' и ''национализам''“. Све што ће потоње невладине
организације и поједине политичке партије, од деведесетих па на овамо,
изговорити и радити у основи је наставак анти-српске политике коју је прописала
и водила Коминтерна. Давно је то почело. Овако је деспот Угљеша Мрњавчевић
писао у повељи помирења са Византијом, о Душану Силном: „...прогласивши себе
самодршцем Србије и Романије... неправедни мач против сасвим недужних дизао, и
недостојно отимао ромејску слободу и уставност онима, који су се у њој родили,
одгајали и одрасли, па и у област божјих ствари потезао неправду... присвајајући
себи одлучивање не само о људским него и о божанским стварима, па је створио
неканонски саморукоположеног патријарха и, дрско отргнувши не малобројне
митрополије од саборне Христове цркве припојио ономе, због чега се и десило, да
је настала не мала схизма...“. (Грчке
повеље 263-5)...
...Време
Балканских ратова је пресудан период у коме су створене медијске матрице које
ће се користити до данашњих дана кад год треба нешто рећи против Срба а у
корист Шиптара. Тако и аутор преноси писање тадашње западне штампе „о
страшним злочинима српске војске“
која је 1912. ослободила Косово и Метохију али наглашава да је: „српско
виђење целе ствари другачије“.
Касније ће о томе писати и Димитрије Туцовић духовни отац вокабулара данашњих
невладиних и антисрпских организација, као и појединаца. Београдско Време је 7. августа 1923. објавило репортажу о Азему Бејти, вођи
качачких банди, „као о
мирном и трезвеном младом човеку који је био интелигентан и говорио неколико
страних језика“, (П. Имами, н.д,
135.). Идејни оци медијских лажи које су допринеле да се изврши бомбардовање
1999-е године створили су своју „чељад“ на причи о наводним српским злочинима на Косову и
Метохији 1912-е године. Наравно, нико не спори да су извршени некакви злочини
али свакако не у обиму какав је тада представљан у страним медијима. Колико је
само злочина почињено над Србима са Космета до те године, да је освета била
истинска и мери у којој је била заслужена вероватно Албанаца и не би остало на
Косову. Да је све то пропаганда говори и чињеница да је у наредним годинама
изостала масовна освета својствена Албанцима а коју су могли да спроведу већ
три године касније. Убијали су они пуно и након те три године али свакако не
онолико колико би то чинили да је три године раније српска војска убила 200.000
њихове сабраће како је то пропаганда, пре свега аустро-угарска, представљала....
Нема коментара:
Постави коментар