Игор Ђурић - рођен у Истоку (Метохија) 1968. године. Писац: романи, песме, есеји, књижевна критика, путописи, сатира, блог, колумне, политичке анализе (аномалије), теорија књижевности, историја књижевности, завичајна књижевност, афоризми, све...  
 

субота, 26. јануар 2019.

Исповест

*
                                                       
Пише: Игор Ђурић

Проклет
од људи одбачен!

Опрости Оче
грешио сам
много сам грешио!

Нисам убио, прељубио
ни украо, ни сведочио
Нисам туђе пожелео
оца и матер
уз почасти сахранио!

Опрости Оче
грешио сам
много сам грешио!

Нисам лагао, ни туђом легао
нисам палио, ни жарио
Издао никад
жртвовао свакад!

Опрости Оче
грешио сам
много сам грешио!

Нисам завидео, нити свевидео
давао сам капом
Поклањао шаком
клањао се сваком!

Опрости Оче
грешио сам
много сам грешио!

Никога нисам увредио, нити повредио
гладнога сам нахранио
Жеднога напојио
рањенога превио
Губавога загрлио!

Опрости Оче
грешио сам
много сам грешио!

Имена Божијег нисам
улудо изговарао
Нити сам се
туђим идолима молио
Свећу сам палио
искрено жалио!

Опрости Оче
грешио сам
много сам грешио!

Саборца нисам оставио
у јуришу бив'о сам први
За земљу крв сам пролио
и орден нисам добио!

Опрости Оче
грешио сам
много сам грешио!

Огрешио сам се разликом
нисам исти као они
Којима увек опрашташ
значи: грешан сам!

Опрости Оче
Грешан сам!

Нисам исти
другчи сам изнимком
Јер ако су сви ови
у овоме храму чисти
И непорочни
прљав сам грехом
И у вери порочан!

Грешан сам Оче
Јер живим у времену
Погрешноме
Људима окружен безгрешним!

Проклетих
а од света цењених!

*Опрема текста: Уље на платну - аутор Горан Пешић

Нема коментара:

Постави коментар

www.djuricigor.net , e-knjige i blogovi

counter for blog